7 Ekim 2012 Pazar

Ben Geldim



Eskiden yani msn kullanıldığı dönemlerde (H) yapınca gözlük takan, artist bir smiley çıkardı. Böyle tikican, gözünün üstüne vurulası bir tip. Ondan yapasım geldi yazının başında.

“Reis is back (H)”

Reis ben oluyorum he. Geri döndüm demek istedim.

Epeydir böyle paldır küldür yazılar yazamıyorum, çok fazla özlemişim. Neden yazamadığım konusuna da gelecek olursak eğer malum batuhandedde.com’un belirli bir masrafı oluyordu. Son zamanlarda sigara parası bile bulamayan bir adam olaraktan ödeyemedik parasını. Zaten ben hiç ödemedim bugüne kadar, sağ olsun siteyi zamanında yapan ve bana hediye eden Hasan kardeşim ilgileniyordu her şeyiyle. Sonra ödeyemedi, ben de ödeyemedim, karşılıklı ödeşemedik ve ibneler siteyi kestiler. Doğalgaz gibi düşün moruk. Ödemeyince kesiyorlar ya. Bize de öyle yaptılar. Bir süredir kapalı site. Durumlar düzelir diye bekledim ama düzelmedi. Ben de eski sahaya geri döneyim dedim. Adamlar bedava hizmet veriyor, biz de enayi gibi para ödedik o kadar zaman. Hasan enayi misin oğlum ya o parayla rakı falan içerdik ha. Ahaha.

Yalnız bir şey diyeceğim, blogger değişmiş mi yoksa ben mi yeni öğrenmişim bilemeyeceğim ama çok güzel yapmış herifler. Maşallah. Bir sürü eklenti falan. Hasan gör bunları oğlum senin yaptığından daha iyi yaptım. Gel de nasıl yapılır öğreteyim aslan parçası ;))))

Bir sürü özellik var lan. Çok hoşuma gitti. Sağ tarafta Sosyal Medya diye yazı var orada mesela ne kadar profilim varsa sosyal ağlarda hepsine ulaşabiliyorsun. Sonra fareyi sağ tarafa getirince benzer işlev yapan bir nane daha var. Facebook yorum kutusundan var, evcil hayvanım bile var oğlum sol tarafta gezinen bir karınca var fark ettiniz mi? Adı Müslüm. Her girdiğinizde fareyi Müslüm’ün üzerine getirip başını okşayın onun. Hayvan ilgiye muhtaç. Balık da besleyeyim dedim ama sevmedim, çok sakin duruyor orospu çocukları. Moral bozacak kadar sakin…

Yazının altında Facebook sayfama ait kutucuk mu istersin, o da var!

Translate bile var oğlum! Ne sikime yarar ben de bilmiyorum ama bir gün gavurun biri yanlışlıkla tıklar falan merak eder, ayıp olmasın diye. Ama uygulama çeviriyi Google translate üzerinden yapıyor yani sıçtık. Kendi bacağıma sıktım resmen. Düşünsene ben orada güzel olduğunu düşündüğüm bir hikaye yazıyorum, adam nasıl çevirecek onu kim bilir… Korkunç.

Fare imlecinden kar yağıyor bir de. O nasıl kar bilemiyorum simsiyah. Siyah kar mı olur amına koyim. Irkçılık bu resmen.

Bir sürü yenilik yenilik falan. Yakında radyoyu da tekrar buradan aktif hale getiricem. Araştırıyorum işte cankuş.

Kendimi çok önemli bir şey yapmışım gibi hissediyorum şu an. Yazıyı ekledikten sonra sanki böyle soğumuş pizzamdan bir dilim ısırıp, FBI'ın gizli belgelerini download edecekmişim gibi bir his...


Cidden özlemişim bu şekilde yazılar yazmayı.

Öpüyorum sizleri.

Batuhan Dedde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder